Tuesday, October 12, 2010

award again..

baru mula active blog lek da dapat award..
hehehhe..
kali ni award dari chekleen..
mekasey beb..
kau memang setia kan dengan blog aku nih..


eh award kali ni ade maksud tersendiri..
okay la..
malas citer banyak..
ni award yang aku dapat.. 



:: PENGERTIAN BERKENAAN AWARD INI ::

PENCIL yang besar
Menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog anda dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan.

FILEM bergerak tanpa henti
Menunjukkan AWARD ini di FOWARD kepada bloggerist yang betul-betul layak menerima.

LOGO bulat berkelip-kelip
jika di perhatikan betul-betul, ia adalah manusia yang berkepalakan monitor komputer. ini membawa maksud anda adalah seorang yang begitu bijak menguasai dunia alam maya ke globalisasi.


sekian mekasey ye semua.. :))
kalau sesape nak award nih,dipersilakan ambil..
sebba bg aku selagi korang berblogging selagi tu korang layak..

p/s:: korang,,agakagak blog ni patot dpt award ke??

10 comments:

miss chekleen said...

welcome cap..
wah taniah2!!!
hehe..

kelebihan blog ko sal ada gambo2 yg cumil,tu layak tu...n entry ko salu wat aku kagum la ngan ko...ahak~~

Misz Pinkie Winkie said...

hehhe..patut2.
nice blog.

amie said...

chekleen,,mekasey jugak tok ko.. :)
ape tah post aku yg buat kau kagum./kekekek

amie said...

misz pinkie,mekasey.. :)

dark r0se said...

patot dapat~:)

.sweet-ants. said...

yela amie lamanye x update..
bz sgt ke :D

hamzah ian said...

wah.. award

amie said...

dark rose,,
thanks..
rase tak layak pon..
huhuhuh

amie said...

kak sweet ants,,
bz sgt..
huhuhuhuhuh

amie said...

hamzahh,,
berbesar hati untuk bg kamu.. :)